Kallelse till Årsmöte

24 SEP 2018 11:27
Kallelse till Årsmöte! Hammarby IF Skidförening hälsar medlemmarna välkomna till Årsmöte måndagen den 15:e oktober kl. 19.00. Årsmötet äger rum i klubbhuset vid Hammarby IP (Kanalplan), gula villan, Södermannagatan 63
  • Uppdaterad: 24 SEP 2018 11:27

Kallelse till Årsmöte

Hammarby IF Skidförening hälsar medlemmarna välkomna till Årsmöte måndagen den 15:e oktober kl. 19.00. Årsmötet äger rum i klubbhuset vid Hammarby IP (Kanalplan), gula villan, Södermannagatan 63.

Årsmöteshandlingar finns att ta del av hos ordf. Jan Fridlund en vecka före årsmötet, men finns också för mötesdeltagarna på årsmötet.

Motioner ska vara styrelsen tillhanda senast två veckor före årsmötet. Föredragningslista sker enligt föreningens stadgar.

Valperioden i styrelsen utgår för ordf. Jan Fridlund(ettårsval), Leif Andersson och Björn Hedenström(tvåårsval). Kvarstår i ytterligare ett år gör Kjell Torlén och Michael Johansson.

Vi bjuder på kaffe och smörgås.

Hjärtligt välkommen!    Styrelsen i Hammarby IF Skidförening

E-post

För att minska administration och kostnader är vi tacksamma om du meddelar oss din e-post adress. Via e-post sänder vi  ut information om föreningen och dess aktiviteter. Vill du ta del av detta är det viktigt att du meddelar din e-postadress, samt om du byter e-post att du meddelar oss din nya. Lämna dina e-postuppgifter till This is a mailto link

Hemsida

Titta gärna in på vår hemsida www.hammarbyskidor.se och följ föreningens aktiviteter, nyheter och information. Vi försöker där hålla oss uppdaterade.

Medlemskap

Det är viktigt att du betalar din medlemsavgift, det är föreningens enskilt största inkomst och en förutsättning för klubbens drift. Den ger dig också en rad fördelar som t ex en försäkring vid träning och tävling, subventionerat deltagande vid träningsläger och vissa skidtävlingar. Vid tävlingar är det obligatoriskt med medlemskap och vi kommer tydligare markera detta framöver. Till Vasaloppet kommer vi meddela Vasaloppskansliet vilka som är medlemmar och har man då inte betalt medlemsavgift i Hammarby IF Skidförening kan Vasaloppet utfärda startförbud.

Skribent: Sören Torlén
Epost: This is a mailto link

Postadress:
Hammarby IF SF - Skidor